Marketingový nápad
Po tom, co jsem si přečetl v nedávné době článek o marketingu a podnikání
, napadlo mě, že udělám další reklamu mé instruktorké činnosti.
Nabídl jsem poukázku na mou lekci pro dvě osoby jako součást tomboly na hojně navštěvovaném mysliveckém plese.
Představoval, jsem si, že moje vypiplaná poukázka se všemi kontaktními údaji a odkazem jak na webové stránky, tak i na facebook, se bude vyjímat na čestném místě mezi ostatními cenami v tombole.
Jak vypadají ceny v tombole ?
Na ples jsem se sám těšil a doufal jsem, že tuto cenu v tombole nevyhraji. Když jsem na místě pak skenoval seznam možných výher byl udiven, protože jsem nikde klíčové slovo #nordicwalking neviděl. Řekl jsem si, že to je asi omyl a tak jsem šel okouknout stůl s výhrami a doufal jsem, že se tam poukázka bude vyjímat. Hledání bylo marné.
Nakonec mě zachránil kamarád myslivec
, který byl jeden z těch, který tombolu chystal. „Máš to tam pod stolem, u těch jablek !“.
Aha a už jsem objevil i položku v seznamu výher, kde se moje perla jmenovala – „Bedna jablk s vycházkou“.
No asi lepší, než kdyby byla v balíčku s potřebami na uklízení domácnosti.
A co bude dál ?
Uvidíme jak tato reklama zafunguje. Třeba se výherci ozvou a vezmou sebou na lekci nějaká ta jablka. Škoda, že myslivci nepřipíchli poukázku třeba na jednu z hlavních výher – selátko divočáka. Tak by se poukázka objevila na fotografiích účastníků a vyfintěných účastnic
plesu a já bych pak třeba mohl i tvrdit, že jsem divočáčka zapíchl vlastníma hůlkama.
Souvislosti a nápady
Nakonec i firma Apple si jablko do svého loga vybrala, aby tím symbolizovala inovovativní
myšlenky sira Issaca Newtona. A že je Nordic Walking inovativní disciplína není vůbec pochyb. A že jsou jablka neskutečně zdravá stejně jako #nordicwalking, to je jistota !
Přikládám pár fotek, z takové poplesové procházky a z prostředí, kde se dějí zajímavé události mezi walkery a černou
i jinou zvěří
.

